Shure RMCE-UNI Kabel für SE-Ohrhörer

Shure RMCE-UNI Kabel für SE-Ohrhörer

EUR 39.00

incl. VAT | incl. Shipping Cost

Availability online:
on stock
Delivery time: 1 ‐ 2 business days (Germany)
Today shipping with payment till 17:00

Check availability in store:


Add to Cart

 Cashback promotion
(18.11.19 - 20.12.19 12:00 o' clock)

50 Euro cashback on all purchases with Ratenkauf by easyCredit from 500 Euro.
more information

Secure Shopping

 
  • Trusted Shops certified
  • Fast shipping
  • 1 month right of withdrawal
  • Buyer protection
  • Secure payment with SSL encryption

Brand:

Shure

Model:

262962

Shipping Weight:

0.10 kg

Shipped via:

Package

Unit:

piece

042406536561

Shure RMCE-UNI Kabel für SE-Ohrhörer Product Details

Description

3.5mm universal cable with remote and microphone for Shure Sound Isolating™ earphones. A switch on the back of the remote allows operation with Apple or Android devices with 3.5 mm connectors. The remote control with integrated microphone ensures first-class voice quality of calls and voice commands and controls volume and music playback.

Features:

  • 3.5 mm connection
  • Cable length: 127 cm
  • suitable for: Apple or Android devices
  • including remote control with integrated microphone
Further links

Specs

Spare Part Type: Spare Cable
Color: Black
Set Offer: no
Type: Replacement Part
Theme: Headphones

Product Rating

Average rating

5 / 5

5 Stars
1
4 Stars
0
3 Stars
0
2 Stars
0
1 Star
0

latest reviews:

from Nico

at 09/08/2018

Bestellt für SE215. Ich hatte immer mal wieder über den Kauf eines neuen Kabels nachgedacht aber mich dagegen entschieden. Als Shure dann endlich das Problem (das Apple natürlich erst erschaffen hat) mit der fehlenden Kompatibilität zw. Android und iOS Geräten gelöst hat, war ich sofort überzeugt. Nicht weil ich jemals im Traum daran denken würde, mir wieder ein iPhone zuzulegen, sondern weil ich diesen Schritt von Shure sehr gut finde.Das Kabel überzeugt: es ist etwas kürzer (und somit praktischer) als das viel zu lange Kabel, das standardmäßig dabei war als ich meine SE215s vor 2 Jahren gekauft habe (ich glaube 127 statt 160cm. Auf den ersten Blick wirkt es etwas weniger belastbar, da es dünner ist. Bei genauerem Vergleich fällt aber auf, dass die zwei Teile ab dem Stück wo sich das Kabel aufteilt, dicker sind als die beim alten Kabel. Auch im Vergleich zu anderen Kabeln vor in-ear Kopfhörern wirkt das RMCE-UNI noch sehr robust, also habe ich keine Bedenken (das Originalkabel war verhältnismäßíg wirklich extrem dick).Die Tasten fühlen sich robust und hochwertig an und über die Qualität des Mikrofons kann man sich auch nicht beklagen.Volle Kaufempfehlung.



Musikhaus Korn Home